torsdag den 1. september 2011

Snot-ugler og BKI-kurv.......


Min søster fra Ungarn har lavet disse super flotte snot-ugler efter denne opskrift her. Det er min datter´s og min mor´s snot-ugler, jeg må nok selv lave en, hvis jeg vil ha´en. Jeg er i gang med at hækle lidt oldemor-lapper til Lene´s give-away. I dag har jeg været ude og give lidt inspiration til andre kreative damer. Det var super hygeligt og dejligt, at de syntes om de ting, jeg laver. Jeg har lovet dem at, jeg kommer igen en anden gang. Min kurv lavet af BKI-kaffebønner var der et par stykker ,som gerne ville lave, nu skal de så have samlet nok kaffeposer sammen. Her er vejledningen til den.

5 kommentarer:

  1. For hunnan da gitte.. Den kurv er da vild flot:0)
    De der snotugler.. dem kan man jo bare ik få nok af.. håber at du har det godt:0)
    KH iben

    SvarSlet
  2. Hejsa Iben :) Jeg har det godt ;) Jeg må jo bare selv igang med at hækle den snot-ugle.... Håber at vi snart kan mødes igen og være kreative. Skal du med til blogtræf i Kolding den 10 sep? Knus Gitte ;)

    SvarSlet
  3. Hej Gitte
    Skønne snotugler - har et par snotunger herhjemme som kunne bruge et par snotugler:-) fed kurv. Måtte lige melde mig som fast læser af din fine blog.
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet
  4. ej hvor er den flot den kurv.... jeg synes at jeg klovner rundt i det med flettede kurve... nå mendet kommer jo nok på et tidspunkt...

    Og snortuglerne... dem er jeg også ved at lave... eller rettere snotpingvin... :o) de gør det lige lidt sjovere at være snottet... smil.
    God dag..

    SvarSlet
  5. Hej. Hvor var det en god ide, og de er så søde at man kan komme til at hygge sig med at pudse næse....Jeg har hæklet lignende ugler til IPhone. De er blevet vældig populære.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...