tirsdag den 1. november 2011

Kapsel-bordskåner........



Jeg er bare så vild med disse kapsel-bordskåner, som Ina har lavet . Og nu har jeg fået samlet kapsler nok til nogle bordskånere. Min søster også set den, og vil også gerne lave nogle. Hun kan ikke finde nogle kapsler i Ungarn, så jeg har en pose til hende, som skal sendes i denne uge. Opskriften er her hos Ina. Der er faktisk også en opskrift på Hæklelogen, hvor man hækler omkring låg fra forskellige glas, det er også vildt smart ;)

  

Jeg har set denne liste her hos Marolle, den syntes jeg er vildt god. 33 måder at holde sig kreativ på. Der er helt sikkert et par stykker, som jeg skal øve mig noget mere i, især 22, 26, 29, 31 og 33.


5 kommentarer:

  1. Hej Gitte.
    Det er vildt smart med de bordskåner. Den er rigtig flot i de farver og så hæklerdu så pænt.Måske jeg skal hækle sådan en til min datter i julegave som ekstra gave.:) God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Jette, ja jeg har også tænkt mig at lave et par stykker til julegaver. God dag til dig også, Kh Gitte ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig søde bordskåner :) Nej jeg har ikke fundet nok kapsler endnu,Bo drikker ikke nok øl :)) Dejligt at du har nogle til mig,da jeg ikke tør våge min ind på en bodage hernede :)

    SvarSlet
  4. HA ha...En sjov liste.Har lige set på liste igen,og der vist et par stykker jeg godt kan bruge :))

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.

    Hvor er det skønt, at se, at du linker til mig, tak :) Jeg vil egentlig bare lige sige, at linket dog snart er forkert, da min blog bliver flyttet. Fremover ligger DIY'en her: http://inaina.dk/2011/08/diy-haeklede-bordskanere/

    Du bestemmer selv, om du vil rette linket, jeg ville bare lige fortælle dig det :)

    Inden længe bliver man sendt direkte videre til min nye blogforside, hvis man forvilder sig ind på den gamle blog - men jeg kan desværre ikke få den gamle blog til at viderestille til de samme indlæg, som man linker til.

    Sommerhilsner fra Ina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...