søndag den 18. marts 2012

Bund/hank hækles sammen.......

Her er der lige en opdate på, hvordan man hækler bund/hank sammen. Jeg har brugt i alt 125 x 2, da jeg har lagt 2 ved siden af hinanden. Min måler ca 1,75 cm. Men det kommer også an på, om du hækler løst eller fast. Man hækler den sammen til en ring.

Læg dem indeni hinanden, husk at tjekke at hele den lange række ikke snor sig.

Hækl 3 fm.

Find en af de første masker og stik nålen igennem og hækl en km.

Sådan ser den ud.

Fold den ud og du er færdig.

2 kommentarer:

  1. Det ser altså skide godt ud Gitte. Kunne godt være jeg snart skulle få taget mig sammen. Synes dog det er umådeligt svært. Min blomster ligner slet ikke dine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvelse gør mester :) Jeg har altså også øvet mig meget! For eksempel skiftet størrelse i hæklenål, indtil jeg syntes det passede til garn-tykkelsen. Det kommer også an på, om du hækler løst eller fast. Du må bare igang med at øve dig :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...