onsdag den 4. april 2012

De scrappe tøzer......

Ivan´s fødselsdagskort lavet med hjælp af kyndig vejledning af Mona ;)

Jeg er med i en ny klub, som bliver kaldet De scrappe tøzer. Lone har jo smittet mig med det scrapbooking. Jeg er jo helt nybegynder, og er nogle gange helt handlingslammet. Nogle gange sidder jeg bare og aer mit papir og har ikke lyst til at bruge det. Sæt nu det ikke blev godt, så er papiret jo spildt !!

Mit fineste papir som jeg har købt af Jytte.
Mine ting, som jeg fik købt i Hobbyboden.

Vi havde tøse-tur til Hobbyboden i Odder i går formiddags. Der fik jeg købt nogle ting, kunne dog godt have brugt mange, mange penge hos Gitte. Jeg havde lavet en aftale med Jytte, om at vi skulle mødes ved butikken. Jeg har nemlig købt noget papir af hende. Jeg er helt vild med papiret og har slet ikke lyst til at bruge det :)
Vi har mødtes ude hos Inge, men hun skal til at lave hus i stand, og kan ikke blive ved med at huse os. Tankerne om, at finde et andet sted at være blev sat i værk ,også fandt vi et lokale i Kulturhuset. I aftes var det første gang, at vi var i vores nye lokaler. Jeg fik lavet et fødselsdags-kort til Ivan, som fylder år i dag. Sascha var med, fordi det er ferie. Og hun fik smagt på det mega store påske-æg som Bettina havde med ;)

De scrappe tøzer ;)

Sascha med det mega store påske-æg.

Dyb koncentration ved computeren.

10 kommentarer:

  1. Hej søde.Hvor ser det hyggeligt ud,i jeres nye klub.Hvis i har problemer med at i ikke kan nænne og bruge jeres papir,har jeg en ide.Jeg kunne da lige komme og lave nogle papir flyvere af jeres fine papir :)))
    Knus fra din "søde" søster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig ven
      Det er også hyggeligt kan du tro :)
      Du får aldrig lov til at røre mit papir, når du vil lave papirsflyvere af det ;)
      Knus fra mig til dig

      Slet
  2. Ha ha......nu kommer jeg jo snart hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bare du får tid til at være sammen med mig :)

      Slet
  3. Hygge, ja det er vi rigtig gode til, men vi får dog også lavet lidt og du er nu ikke den eneste der har svært ved at bruge af alle de fine papirer.
    Kortet blev nu rigtig fint og Pia når du nu kommer hjem på besøg skal du da ned og hilse på os en dag. Knus

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig så meget til at komme hjem til Dk,og se hvad i har fået lavet af kreative ting.Håber i har kaffe på kanden :)

    SvarSlet
  5. Sikket et fint kort du har fået lavet.. Jeres klub ser altså super hyggelig ud...

    Jeg sidder også for det meste med de tanker du har når jeg laver kort.. Mine bliver heller aldrig helt færdig.. Så laver jeg lidt vidre en anden dag eller den dag de skal gives væk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak !! Jeg sidder nogle gange og mangler lige det sidste, for at kortet bliver helt færdigt. Så jeg kender det godt :)
      Kh Gitte

      Slet
  6. Ajj hvor hyggeligt:)

    Jeg kan godt forstå det med papiret...sådan kan jeg også have det, men det er super flot kort du har lavet der...en god idé med scrap klub..så får man en inspiration fra hinanden og lærer også en masse:)

    Glæder mig til at se mere.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det er super hyggeligt!! Jeg er så glad for de 5 scrappetøzer, som jeg er sammen med 2 gange om ugen. Vi er 3 som er nybegyndere, og så må de garvede hjælpe os ;)
      Knus Gitte ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...