mandag den 30. april 2012

Gaver fra Søster......


Her i weekenden, har min søster været hjemme i Danmark på lyn-visit. De ankom fredag aften ved 20-tiden, og kørte her i formiddags kl 10. Hun havde købt lidt forskellige ting til mig i Ungarn. Lækkert scrap-papir, 3 acryl-blokke til stempler, blå og rød stempel-farve, mini muffins-stempler, pink/lyserøde eyelets og små fine klistermærker. Hun havde også købt nogle skum-pensler, men de er til vask, derfor er de ikke med på billedet. Også havde hun hæklet en ny nåle-pude til mig, da min gamle var gået i stykker :)


I scrap-klubben har vi fået undervisning af Laila, som har vist forskellige teknikker. Jeg fik prøvet lidt forskellige stempel teknikker. Det er absolut ikke sidste gang, jeg skal lave det :)


Min søster havde bestilt et par konfirmationskort. Et til en pige og et til en dreng. Jeg lavede et kommode-kort til pigen, efter denne her opskrift. Lavede den fine kjole efter denne her. Og så foldede jeg en skjorte til drengen, ligesom man folder det i origami. Jeg lavede et slips i hånden, til at sætte på skjorten.


Jeg er så glad for at være sammen med de andre 5 scrap-tøzer. Vi mødes 2 gange om ugen, og tiden flyver bare afsted hver gang. Jeg glæder mig til i morgen, for der skal vi mødes igen :)



10 kommentarer:

  1. Ih, hvor en hyggelig blog du har .. med så fine sager!! Kan godt li' at du også er en "genbrugs-freak" ligesom jeg selv er :D

    Glæder mig til at følge med herpå din blog :)

    Hyggeligt at du er med på min giveaway :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og velkommen som ny læser ;)
      Og selvfølgelig vil jeg da være med i din fine give-away. Den må da gerne bo her hos mig, det krydser jeg fingre for ;)
      Kh Gitte

      Slet
  2. Hej søde.
    Tusinde tak for sidst,det var så hyggeligt at være på besøg.Men alt for kort tid,det må vi gøre om,når vi kommer hjem til sommer.Så skal Lone også have besøg :)
    Jeg håber du er ok tilfreds med det jeg har købt til dig,er jo på herrens mark - aner jo ikke hvad der er hvad.Og det har jeg bestemt mig for,at jeg IKKE vil lære,jeg skal nemlig ikke have en ny hobby ); Så jeg nyder bare dine fine ting,som du får lavet :)
    Jeg er helt vild med de fine konfirmations kort du fik lavet,håber de skaber glæde hos modtagerne.
    Knus Søster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søs :)
      Dejligt at du var hjemme, vi ses jo igen i uge 31. Og forhåbentlig har du fået fat i de sidste ting, jeg ønsker mig :)
      Jeg er glad for den respons fra Mads på skjortekortet og pengesedlen ;)
      Knus mig

      Slet
  3. Fabulous creations Gitte, they are gorgeous.
    Lovely gifts from your sister, have fun :)
    hugs Mandy xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for you visit at my blog.
      I really adore and admire you creations, you are so amazing.
      Hugs Gitte :)

      Slet
  4. Sådan.. og det blev jo også dit navneskilt til blogtræf

    Tak for sidst

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for sidst :) Ja, navneskiltet blev lavet i sidste øjeblik, så det blev det, der lige lå på skrivebordet.
      Kh Gitte

      Slet
  5. Sikke en lækker blog du har her, den må jeg helt sikkert følge.

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Marlene, tak skal du have og velkommen til som ny læser :) Kh Gitte

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...