tirsdag den 23. april 2013

Tørklæde, firben, bi og Donna.............



Vi har haft besøg fra Ungarn i en uge og det var super dejligt at se dem alle igen. Min kære søster havde nogle nye ting med hjem til mig, et firben og en bi. Bien har min søster også, så nu har vi veninde-ringe ;) Vi var en smut omkring Den Lilla Appelsin, da min søster havde bestilt nogle tørklæder. Det ene var til mig og jeg er super glade for det ;)




Jeg skulle jo lave nogle konfirmations-kort til min søster, så jeg har forsøgt mig med Donna-kort. Jeg havde bestilt nogle skabeloner, hos Scrapper, og da kuverten kom kiggede jeg efter instruktionerne til kortene. Ha ha der var ingen, og efter at have søgt på nettet, fandt jeg ud af at der er en hos Scrapper. Efterfølgende har jeg set den bedste instruktion over hos Olivias Loveletters, bare jeg havde haft den fra starten, det havde været meget nemmere.


4 kommentarer:

  1. Det er jo ikke noget bedre end af få en søster på besøg....min søster kommer i næste måned og jeg glæder mig som et lille barn til jul:)
    Flotte ringe hun gav dig,ja og tørklædet ikke mindre.
    Superflot kort du har lavet der...ja,ja der følger jo ingen "brugsanvisning" med fra Scrapper, men godt du fandt en rigtig god en.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elfepige ;)
      Ja, jeg kan godt forstå du glæder dig til næste måned. Det er dejligt når man får besøg af sin søster, især når de bor langt væk. Jeg øver mig stadig på de der Donna kort, de tager godt nok lang tid at lave. Men det er også et flot kort !!
      Klem Gitte :)

      Slet
  2. Hej lillesøster.
    Tak for husly :)
    Dejligt at du kan lide dine nye ringe og tørklædet. Camilla glæder sig også rigtig meget til at få hendes :)

    Hvad vil du bruge en anvisning til........du kan jo godt uden :)

    Og tak for de fine konfirmationskort,det er dejligt at komme med et anderledes kort til en fest :)
    Knus Søster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søs ;)
      Du er altid velkommen, glæder mig til uge 27 når i kommer igen.
      Ja, en sådan en anvisning kan jo godt sparer noget arbejde, og når man sidder og ikke ved hvordan man skal gribe det an ;)
      Godt de blev glade for kortene !!
      Klem mig :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...